onsdag 25. januar 2012

Veranda planer

I år er året vi skal bygge oss en veranda. Dette er noe jeg gleder meg utrolig mye til. Endelig skal vi få en ordentllig plass ute hvor vi kan sitte litt skjermet. Vi har vei på 3 sider av tomta, hvor en er veldig trafikkert og en annen leder ned til resten av feltet hvor vi bor, så slik blir det en del trafikk der også.

Verandaen er tenkt på i 2 år og ifjord begynte vi å planlegge den for alvor. Den blir i forbindelse med inngangspartiet, så vi skal bygge ny trapp og greier. Nå leter jeg etter fine løsninger til rekkverk, levegger og plantekasser. En ting jeg har bestemt meg for, er at jeg har lyst til å montere armeringsnett som en del av leveggen og la den dekkes av klatreplanter.
I tiden fram mot påske blir det nok brukt mye tid på å få på plass alle detaljer rundt verandaen. Jeg elsker slik planlegging!!!

Ingen kommentarer: