tirsdag 28. februar 2012

Prinsesseslott

For et par uker siden, fyllte min niese 6 år, og jeg laget kaken - et prinsesseslott. Bursdagsbarnet var veldig fornøyd.
Krona er laget i melis.

Til helga skal vi til Dovre, og det skal bli så godt å komme bort litt, få litt deilig fjelluft i lungene. Ungene gleder seg til å være hos farmor. Så, jeg må få skaffet meg en barnepike til mitt eneste eksemplar av Blodbeger. Jeg tror nok den klarer seg i noen dager alene, men man vet jo aldri...hehehe. Alle de andre spirene klarer seg hvertfall, for det første er de lette å ha med å gjøre og for det andre er det mange av dem, så om noen skulle falle fra er det ingen krise. Etter turen skal jeg så resten av det som skal sås inne. Og da er det bare det som skal sås ute igjen!
Ha en fin tirsdag!!

1 kommentar:

Vivishagerom sa...

Heldig er hun som har deg til å bake! Du må være verdens beste tante!

God tur til Dovre!

Klem Vivi