søndag 17. juni 2012

Arbeidsbenk

Det ble vær til å være ute i denne helga også :) Så idag, mens jeg var en tur på BoGrønt, hadde Grindvold's egen handyman satt igang med arbeidsbenken min. 
Bordflaten er flislagt med rester av vegg- og gulvflis etter baderomsoppussing da vi flyttet inn.

Ååå, som jeg gleder meg til det blir helt ferdig!
Akkurat nå har vi laget et presenningtelt over, for det er ikke helt fritt for annet enn at det kan komme ei regnskur. På tirsdag skal vi fuge, tette sidene og begynne på skapdørene.....det er ihvertfall planen, men denne uka blir så hektisk at jeg ikke er helt sikker på om vi rekker det.

Håper alle får en kjempefin uke!!




2 kommentarer:

krepsemor sa...

Så lurt å legge fliser på bordplaten! Det ser ut til å bli en solid og god arbeidsbenk. Flink handyman :)
Ønsker deg en god uke!

Vigdis sa...

Så flott benk! God ide med fliser.