torsdag 14. juni 2012

Mens varmen uteblir

Jeg synes det ser litt ut som ifjor, det blir ingen varm solfyllt sommer. Men det er det ingenting å gjøre noe med,så jeg har bestemt meg for å nyte tiden uansett. Jeg har da varme klær - og regntøy! Ifjor synes jeg å huske at jeg gikk og ventet og ventet på en sommer som aldri kom - og VIPS, var det høst. Det skal jeg ikke gjøre om igjen. Nei, nyyyyyyyyyyyyt dagene, uavhengig av været!

"Ventebedet" i solveggen er ganske fint for tida. Jeg skal til og med få blomst på Sibiririsene i år! Håper de fleste av plantene her har fått nye plasser innen sommeren er omme. Det er knusktørt her, og må vannes hele tida, hjelper nesten ikke om det regner.

Drueplanta har allerede vokst masse!

I helgen får jeg kanskje laget arbeidsbenken min. Det ser jeg virkelig fram til! En annen ting jeg virkelig ser fram til er FERIE!

God helg!!!!


1 kommentar:

NoenNotater sa...

Frodig og fint i 'Ventebedet' ditt! Du er ikke alene om å se frem til FERIEEEE, yeah, skal bli veldig bra!