fredag 22. juni 2012

Arbeidsbenken min - igjen

Nå er den bruksklar - og jeg har allerede brukt den til å potte opp noen basilikum spirer som jeg fikk av min søster. Benken har stor bordflate og perfekt arbeidshøyde for meg. Nå slipper jeg å stå krokbøyd over potter og jordsekker. Bordflaten er flislagt med fliser vi hadde til overs etter baderomsoppussing da vi flyttet inn. Jeg synes det ble kjempefint. Mannen er kjempestolt over verket, og det har han all grunn til å være!



Benken står i kort avstand fra drivhuset også. Veldig lettvint
Jeg skal ta litt oversiktsbilder om ikke lenge. Nå er det snart såpass ryddig at det går an :)



Håper alle får en fin fredag, og en fin helg. Vi har planer om litt grilling imorgen, men må se an været litt først. Nesa renner, men er litt usikker på om det er forkjølelse på gang, eller om det er høysnua. Det skjæres gras på alle kanter, så det er vel helst det siste. Men har nå tatt en stor dose c-vitamin og en ekstra dose allergimedisin, så får vi se :)
Kos dere i hagene deres!


2 kommentarer:

Marianne sa...

Det gir så god følelse med noe selvlaget og personlig. Arb.benken var flott! Ha en kos St.Hans

Vivishagerom sa...

Ønsker deg en kjempe fin midtsommerkveld, og god bedring! Klem