mandag 7. mai 2012

Fra snø til full tulipanblomstring

Lørdag var det snø, igår var det igjen vår, og det har det vært idag også. Deilig.
Og hvilket syn som møtte meg da jeg skulle ut med klesvasken idag!


Da var det bare å hive seg innat å hente kamera. Heldigvis sitter makrolinsa på fast for tida :)



Og nede ved drivhuset var ei humle ivrig på perleblomsten min. De har holdt seg utrolig lenge. Kjøpte den i mars, men det gikk ganske sakte med den i begynnelsen. De siste to ukene har den stått i fullt flor, men nå går det mot slutten. Den skal få visne ned i potta si, også skal jeg plante den i den ene kassa vi har snekra, bare vi får fyllt opp med jord.

Håper morgendagen blir fin!

3 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Så flotte vårbilder du har tatt- her har ikke tulipanene startet blomstringen ennå, men det er like før. Gleder meg til å se de løkene jeg satte ned i fjor høst.
Flott blogg du har, legger meg til som følger :-)

Unknown sa...

Så fine de bildene av humlen var! Jeg vil også kunne ta slike bilder! Må øve meg litt:) Håper dagen din i dag er fin!

Vivishagerom sa...

Det var virkelig et koselig syn som møtte deg!
Herlige vårbilder! Nyt våren videre. Klem