fredag 13. juli 2012

Hortensia

Jeg begynner å bli veldig glad i Hortensia. Ifjor sommer var første gang jeg hadde det ute, og det var så fiiiiiiiiint! For et par uker siden kom jeg over Hortensia på Rema1000 av alle steder, og de kostet jo nesten ingenting, så jeg tok med meg en.



Men siden de kostet bare 89,90 begynte jeg å angre på at jeg ikke hadde tatt med to, og duret ned igjen, men da var de utsolgt (selvfølgelig). Men heldigvis, uka etterpå hadde de fått inn igjen og fargeutvalget var enda større enn første gang, så jeg tok en nydelig lysrosa.



De sto i verdens minste potter, men jeg pottet opp dem det første jeg gjorde, også har de fått hver sin fine potteskjuler.

Nå klarte ikke jeg å overvintre Hortensiaen min fra ifjor, men etter å ha lest tips inne hos Vivi, skal jeg prøve igjen iår!


Status veranda; det er om få timer klar til å begynne å skru gulv....allerede! :D
Har tatt litt bilder, så det kommer nok i løpet av dagen!

1 kommentar:

Vivishagerom sa...

Kjempe nydelige Hortensia og jeg håper virkelig at du klarer dem gjennom vinteren!

Ønsker deg lykke til og ha en flott sommerdag! klem