onsdag 4. juli 2012

Oransje lilje

Idag har det vært herlig ute. Overskyet, men godt og varmt. Etter middagen kom sola fram ei stund også :)  Nå skal jeg snart ut og vanne litt, men først ville jeg bare vise noen bilder :)

Oransje er virkelig en knall farge, og det trengte jeg nå føler jeg, mot alt det grønne. Og siden de ikke står så lenge disse liljene, er de borte da resten av bedet går over i rosa :)


Og her ligger verandaen og venter på å få komme opp :) Alt er litt provisorisk med krukker og sånt ved inngangen i år, men nå er det ikke mange dagene igjen da. Det blir forresten veranda over hele det gruslagte området.

Nyt dagene,alle sammen!



1 kommentar:

Unknown sa...

Wow! Det tror jeg blir en skikkelig stilig veranda! Vi har en grei veranda, men har ikke bygd den selv- det eneste vi ønsker å forandre på er trappetrinnene ned til den- de er altfor smale:) Vi pleier somregel å ende opp å sitte i trappa vi:) Nydelige liljer du har også! Sprek og fin farge! Orange er nydelig!