tirsdag 27. mars 2012

Vårtussete

Tulipanspirene i solveggen blir bare større og større.
En av de førstkommende dagene skal jeg rydde opp i dette bedet, og få ordnet med fiberduk jeg kan dekke plantene med ved behov. Det er jo meldt ganske kaldt igjen neste uke.




Scarlet Wonder har tint fram på et par dager.


Min kjære Bonica lever i beste velgående.


Pink the fairy har tint fram fra jeg var ute og hentet ved i dag tidlig, til  jeg var ute en tur i 18tida. Men den ser litt brun ut foreløpig, så vi får se. Ikke sikkert den har hatt det så bra under en haug med snø.

Ellers så jeg de første Krokus spirene ikveld. Mens jeg sto og plukket ned klesvasken, oppdaget jeg noen gule knupper ved steinen min. Jeg løp bort, og jammen! Heldigvis hadde isen som har ligget som et belegg over dette bedet smeltet kraftig idag, så jeg løftet bort store isflak. Til og med under disse isflakene var det krokusspirer. Man blir jo helt tussete av dette her. Nå er det ikke lenge til jeg har Krokus!!!!!! Jippi!!!!!!


Ingen kommentarer: