mandag 13. februar 2012

Halvveis i februar allerede

men ennå kan jeg ikke si at jeg har kjent at sola har varma meg i ansiktet. I går var det sol, og vi holdt på flere timer i akebakken, men...det var kaldt! Men det er ikke lenge før nå!!!

Min sønn, som snart er 6, vekket meg akkurat som han lovet igår, med vann på senga. Dette har han pratet om i en uke. Søndag var det morsdag, så da skulle han vekke meg og gi meg vann på senga. Hihi! Han er bare så god!

I løpet av denne uka skal jeg prøve å få sådd litt mer. Tenkte Chili, tomat og jordbær ihvertfall. Sår ikke bøttevis med alt, for jeg har ikke såååå mye plass, men nok så jeg hvertfall har en 3-4 planter selv og noen å gi bort til familien. Stemorsplantene mine går det utrolig bra med, mens Blodbegerene er jeg ikke fullt så optimistisk på. De lever, men synes de ser litt "rare" ut. Vi får se. Hadde jeg bare fått til en, skulle jeg vært kjempefornøyd! Også må jeg gå over Pellisbarna mine igjen, og se om de kanskje trenger litt topping. De har iallefall rotet seg, for det har kommet nye blader på alle :) Blir mange rosa pelliser på meg i år, og det er SUPERT!!


2 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Hørtes veldig spennende ut å så jordbær! Det gleder jeg meg til å høre om videre! Jeg har sådd noen chilli for ei stund siden, så nå har jeg noen små spirer!

Ønsker deg lykke til.

Inger Marie sa...

Så flink du er..det klør i mine såfingrer...men starten går neste uke...jeg har sådd blodbeger og valmuesøster...:)
Herlig tid nå...og snart kan vi sitte litt i solveggen...DET blir herligt:))