mandag 9. april 2012

Påske, bursdager og kos

Så var påsken over for i år. Vi har som vanlig hatt hjemmepåske. Men vi har hatt det veldig koslig, med forberedelser til bursdagsfeiring, middager borte, eggjakt, og så til slutt den store bursdagsfesten!
Sønnen min, Mathias, ble 6 år 8.april, og dette har han sett fram til i flere måneder. Det er stort å bli 6 år, for det betyr at han skal begynne på skolen snart. Samtidig synes han nok at dette med skolen er litt skummelt, for det har skjedd ofte nå at han kommer ut i stua om kvelden og sier han ikke får sove. Og det handler som regel om at han tenker så mye på dette med skolen. Han gleder seg og har store forventninger til det, men samtidig føler jeg at han kanskje gruer seg litt også. Rart med det, det er jo noe helt nytt i livet hans :)

 6 åringen min :)

 Lynet McQueen kake


Siden han ikke er så glad i kaker, valgte han å ha iskrem med masse forskjellig tilbehør istedet for mange kaker. Han fikk se bilder fra iskrembordet hos Tonerose Design og sånn ville han også ha.
Små flasker med sjokolademelk og popcornbeger testet vi ut på 4 års dagen til min datter i januar, og siden det var kjempepopulært, gjorde vi det samme nå :)



Og siden mannen min har bursdag imorgen, måtte vi ta med han i samme feiringa :)

Imorgen er det tilbake på jobb, men tror det blir helt ok jeg. Nå kan jeg bare telle ned til hagemesse! Bare få dager igjen :))))


1 kommentar:

Tonerose sa...

Ojojojojoj, LEKKERT kakebord!! flinke deg!! :o)

Tipper nydelige sønnen din ble superfornøyd! :o) mmmmm... Deilig med iskrembuffet!!

DEN kaka! Flinke deg!! :o)

Også så koselig med egen kake til mannen din også - snille deg! Flott var den også! :o)

Jeg håper du har en NYDELIG dag!!

Stor klem!