tirsdag 21. august 2012

Skolestart


Eldstemann har nå blitt skolegutt. Det var haugevis med sommerfugler i omløp i både hans og min mage igår. Rart med det, det er nesten like stort for oss voksne som det er for 1.klassingen selv :)
Flott sekk fikk han også, og noen bøker. Så igår kveld satte vi på Lynet McQueen og Angry Birds bokpapir på bøkene han fikk :D
Nå er det så godt som helt vanlig hverdag. Jeg har bare denne uken igjen med masse ekstra jobbing, og så er det helt vanlige uker igjen. Det skal bli godt kjenner jeg.

Fin tirsdag til alle!


5 kommentarer:

krepsemor sa...

Spennende med skolestart for små førsteklassinger! Jeg syns ikke det er så lenge siden mine stod der forventingsfulle med sekk på ryggen, men nå er de to yngste 10.klassinger! Det er helt utrolig så fort tiden går når de begynner på skole!
Ønsker dere lykke til!

Landbohaven sa...

Gode billeder.
Hvor er han sød.
Håber han bliver glad for at gå i skole.
Tak for kigget.
Ha´ en dejlig aften.

Vivishagerom sa...

Kjempe fin skolegutt!

Klem vivi

Unknown sa...

Første skoledag! Så spennede! Vi har to år igjen før det er skole her i gården. Husker det var stas å sette på bokbind når jeg var liten:) Lykke til med all jobbinga og koooos deg når du er ferdig med ekstra-jobbingen! Klem Maria

MarJE sa...

For ein kjekk skulegut. Ja det er spennande å møte nye utfordringar for både små og store.
Ha fine dagar framover.